Ontdekkingsreis - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Transitiereizen - WaarBenJij.nu Ontdekkingsreis - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Transitiereizen - WaarBenJij.nu

Door: Patricia van der Haak en Carla Onderdelinden

Blijf op de hoogte en volg Transitiereizen

01 Augustus 2014 | Nederland, Arnhem

ontdekkingsreizen – over de waarde van jouw kracht en bestemming

What’s in for me?
Waarom zou je meedoen? Wat levert het op om te gaan werken in de nieuwe economie en duurzame samenleving? Het antwoord is simpel: de huidige organisatievormen en bijbehorende overtuigingen raken uitgewerkt. Mensen raken uitgeput. Systemen gaan failliet. Bijvoorbeeld in de zorg, de bankensector, de verzorgingsstaat, de voedingsmiddelenindustrie, het onderwijs. Op de lange termijn heb je geen keuze. We hebben steeds meer toegang tot digitale informatie waardoor bedrijven en overheid zich steeds meer genoodzaakt voelen om eerlijk en open te werken. Werken vanuit je kern. Doen wat je echt maakt. Oprecht betrokken zijn. Authentiek zijn. Aandacht geven aan dat wat jij belangrijk vindt. Van waarde zijn voor de economie én het milieu én de mensen. Hoe dit werkt voor jou? Dat leer je tijdens onze ontdekkingsreizen.

We kunnen werksessies organiseren, samen je huidige positie analyseren. Je interne oriëntatie onder de loep te nemen. We kunnen je helpen om je kracht en creativiteit te benoemen en je nieuwe bestemming te bepalen. We kunnen samen met jou bepalen wat overbodig is en wat je mag loslaten. Denk aan bedoeling, beleid, structuren, procedures, werkwijzen, cultuur en overtuigingen.

Onze ontdekkingsreizen brengen je naar de haven ‘’inzicht’’. Aan het eind van deze reis weet je wat jouw kracht en bestemming is in de nieuwe economie en duurzame samenleving. Je ontleent hieraan
je nieuwe positie is in het speelveld van dit nieuwe wereldbeeld. Deze nieuwe positie maakt dat anderen zich aan jou willen en kunnen verbinden. Dat anderen met jou willen meewerken om je ambities te verwezenlijken. Je bent zogezegd klaar om te gaan vliegen in de zwerm.

Wil je zelf al een beetje op avontuur? Meld je dan aan bij de Linkedingroep Transitiereizen. Hier kan je vragen stellen aan en meelezen met de belevenissen van andere pioniers en kantelaars. Join the club! Je bent welkom.

Tags: Arnhem

Verslag uit: Nederland, Arnhem

ontdekkingsreizen – over de waarde van jouw kracht en bestemming

What’s in for me?

01 Augustus 2014

Transitiereizen

Wij zijn Carla Onderdelinden en Patricia van der Haak. Wij zijn ontwerpers van de nieuwe economie en duurzame samenleving. Wij werken aan dit wereldbeeld, verkennen nieuwe wegen en helpen anderen op pad. Wij zijn op reis naar een authentieke en duurzame bestemming. Transitiereizen is onze uitnodiging aan jou om met ons mee te reizen. Wij zijn ingestapt in het tijdperk waarin mensen duurzaam willen samenleven, ondernemen en willen organiseren. Een tijdperk met nieuwe uitgangspunten: overvloed, gebruik, kracht en waarde. Een tijdperk dat nog verder ingevuld en ontdekt moet worden. Wij voelen ons hier als een vis in het water. Onze waarde is verbonden met onze persoon. Wij hebben dan ook liever geen label. Wij zijn vrij om voor jou te werken. Hierdoor kunnen wij echt naar jou luisteren. Echt voor jou van waarde zijn. Wij hebben met veel plezier gewerkt bij de overheid, in het bedrijfsleven en in de advieswereld. Hier hebben wij veel mensen leren kennen en veel geleerd. Onze expertise en ervaring beschrijven wij op Linkedin. Onze reis brengt je naar drie havens. Deze havens liggen in de wereld van de nieuwe economie en duurzame samenleving. De havens heten overzicht, inzicht en dynamiek. We hebben drie reizen die je kunnen helpen hier te komen: inspiratiereizen, ontdekkingsreizen en verbindingsreizen.

Actief sinds 01 Aug. 2014